« Back to All Topics
GROSSE ERREUR!!!
Posted in 
Four in a Row
GROSSE ERREUR!!!
Posted in 
Four in a Row
GROSSE ERREUR!!!
Bonjour à tous,

Je pense que la liste de DarkPrince (top5 ladies of C4) suscite encore de la colère de la part de plusieurs personnes.

Donc je tiens à dire une fois pour toute, que je ne voulais pas faire partie de cette liste! Et que je n'ai jamais eu à mes yeux un niveau extraordinaire pour figurer en tant que numero 1 des filles.

pinkbutterfly
Kimberley
LAMIA
Practice
Claudine
et d'autres...  Méritent cette place bien plus que CoralieDeLaLune.
Je me retire pour toujours. Et j'espère que cela, apportera un peu de satisfaction dans la vie de certains.

Souriez! Et bon jeu à tous.

Sincèrement,
CoralieDeLaLune


Fouracle best girl? xD No way!
The guys in this game are sweet everyone knows... But stop the joke.

The girls that play C4 deserve to be respected. I don't like the lists but all the girls mentioned above are worthy not to be number one but to be between what we can call "best girls of C4". Number one that means nothing anyway...
Too much injustice, I come and go from this game very quickly otherwise I will be always angry with some things that I can't understand. 
As all the players I have to learn much things about C4 but in my case it's enough, learn and be called program even if you play anti-breaks I find it's crazy!!! 

I wish good luck to all the fairplayers that remain... Thank you to some for the good games with.

ღ mèo xinh ღ
top 5 ladies c4 at pop
1 mel
2 lotus flower
3 claudine
4 Lamia
5 pami