« Back to All Topics
Top 5 Ladies of c4
Posted in 
Four in a Row
Top 5 Ladies of c4
Posted in 
Four in a Row
Top 5 Ladies of c4
here is my list of top 5 Ladies of c4 =)

1) CoralieDeLaLune   
2) bod1316            
3) ҳ̸Ҳ̸ҳAnGeLҳ̸Ҳ̸ҳ™
4) ⇏ ✲ʞίϻʙέяℓέγ❣ ⇍™ 
5) LAMIA
bod1316 = єłємєηŧø Críŧicø who is a man ? xD
i think bod1316 isnt єłємєηŧø Críŧicø..and bod is a girl ;)
Correction:-

1) CoralieDeLaLune 
2) ҳ̸Ҳ̸ҳAnGeLҳ̸Ҳ̸ҳ™
3) ⇏ ✲ʞίϻʙέяℓέγ❣ ⇍™ 
4) LAMIA


First of all who is bod1316 ?

Second ...bod1316 was just recently reset to 0 for point banking . Lol So how is he/she Second place? lol i don't get it..
I think im good.. in some ways :P
..... You guys know nothing. I am disapointed...


Top 5 Ladies of all time.

1)Devil_Girl
2)No one worthy yet...
3)No one worthy yet...
4)No one worthy yet...
5)No one worthy yet...

Hope that answers your question.
Hey man!

C'est quoi cette liste de rien du tout? Comment tu peux être aussi catégorique et casser de cette manière toutes les filles? C'est toi qui ne sais rien. Wallah!! Tu ne sais pas les vrais efforts que beaucoup d'entre-elles fournissent. Les programmes sur ce site existent en partie, à cause des personnes qui entretiennent la haine. Tu comprends?  

Je suppose que tu as surtout envie de souligner le fait, que d’être dans ce "top 5", ça se mérite! Il faut savoir jouer au minimum des styles comme 451, 417, 116... Si tu disais ça, je trouverai ton message plus logique. Les filles ne sont pas nombreuses au Puissance 4. Tu veux qu'elles s'en aillent toutes ou quoi?
Si tout le monde décourage tout le monde, ce n’est pas la solution. Certaines joueuses apprennent vite, d’autres ont besoin de plus de temps. Je suis persuadée que chaque fille de ce site, (car je défends les filles à 100%) a quelque chose à apporter. Personne ne doit être déconsidéré. 

x̸X̸xANGELx̸X̸x par exemple, est une fille qui mérite aussi la première place. C’est une joueuse active, qui connait beaucoup de styles. Peut être autant que cette super Devil_Girl... Moi je dis respect à des filles comme ça. Ok ? Mais ne juge pas trop sévèrement...

Heureusement que Dieu lui, a un grand cœur et qu'il pardonne à tous aussi les erreurs.
Sinon il n'y aura personne dans son paradis. Ah si, peut être bien qu'une seule personne mériterai d'y entrer, "si tu étais Dieu"... Devil_Girl! Ha, ha!!!


++ Pumkin  

Hey man! 

What is this list of nothing? How can you be so categorical and break all the girls? It's you, who know nothing. Wallah! You don't know the real efforts that many of them provide. The programs exist on this site, in part, because people perpetuate hatred. You understand?! 

I guess you really wanted to emphasize that to be in this "top 5" must be earned hard. You should know at least play styles such as 451, 417, 116... If you said that, I find your message more sense. The girls are not many at Connect 4. 
You want them to disperse all or what? If everyone discourages everyone, this is not the solution. Some players learn quickly, others need more time. I'm sure every girl on this site, (because I defend the girls 100%) has something to contribute. No one should be discredited. 

x̸X̸xANGELx̸X̸x for example, is a girl who deserves also the top spot! This is an active player, who knows a lot of styles. Can be as much as Devil_Girl...( I don't know her, but if you say she is good player, I believe you). I say “respect” for girls like that. Ok? But do not judge too harshly the others... 

Fortunately God has a big heart and he also forgives all the mistakes. Otherwise, there will be no one in his paradise. Oh yes, may well be that one person deserve to get in, "if you were God"... Devil_Girl! Ha, ha! 


++ Pumpkin (sorry for my bad English) 

Devil_Girl is one of the best player ever, 
Hi,

Devil_Girl is surely very strong (i never play her), but there are others that are very strong too. I think Pump has right when she said " No one should be discredited".

best regards, :-)




Hard question...

But I think...

1) Devil_ Girl
2) Crocode
3) ardnaz
4) Love_Scale
 
One of the FOD players now.... I am going with....

Tough one... I think the most consistant player is...

5) Angel